CENTRA HANDLOWE

Jesteśmy członkiem Polskiej Rady Cemtrów Handlowych i pionierem wśród agencji reklamowych legitymujących się odrębnym działem ds. marketingowej obsługi centrów handlowych.

 

Zespół „do zadań specjalnych” tworzą nasi najlepsi specjaliści: strateg, art director, graficy, operatorzy DTP, mediowiec, project managerowie, event managerowie, personel ds. obsługi klienta i obsługa call center.

 

Suma naszych doświadczeń zdobytych przez lata współpracy z galeriami handlowymi w Polsce to najszybsza droga do sukcesu naszych stałych i nowych Klientów z branży handlowej.

 

Do Państwa usług pozostaje nasz zespół ds. obsługi centrów handlowych.
Nasza oferta:
- przygotowanie strategii komunikacji
- opracowanie planu marketingowego
- przygotowanie kreacji
- przygotowanie i dystrybucja gazetek i magazynów
- prowadzenie loterii i konkursów promocyjnych
- planowanie i zakup mediów
- produkcja i dystrybucja materiałów reklamowych
- przygotowanie konceptów na wydarzenia specjalne (eventy) i animacje
- realizacja imprez na terenie galerii
- koordynacja badań konsumenckich
- komunikacja wewnętrzna z najemcami
- obsługa on-line i media społecznościowe